PLANNING SPECIALIST CREW DEPARTMENT:
Crew Department is een uitzend- en bemiddelingsbureau voor de inzet van professionals en uitzendkrachten op live events en festivals. Crew Department plant medewerkers voor meer dan 200 verschillende shows per jaar op verschillende locaties door het hele land. Wij plannen o.a. sitecrew, runners, productie assistenten, stagecrew en coördinatoren op evenementen zoals: Lowlands, Pinkpop, shows in de Johan Cruijff ArenA, Ziggo Dome en NN North Sea Jazz festival.
Planning Specialist
In de rol van Planning specialist zorg jij, samen met je collega’s, voor een strakke planning. Je bent de contactpersoon van de opdrachtgever en zorgt ervoor dat de mensen die we plannen precies passen bij de job. Van het werven en selecteren tot het inplannen en aansturen van professionals en uitzendkrachten: jij houdt het overzicht, zorgt ervoor dat iedereen goed geïnformeerd aan de slag kan en weet wat er van hen verwacht wordt. Wil je groeien en ontwikkelen op het gebied van HRM, dan zit je hier goed. We zijn een jong bedrijf waar je flinke sprongen kan maken.
Dit ga je doen:
● Jij coördineert het hele sollicitatie- en plaatsingsproces. Je screent, interviewt en beoordeelt kandidaten op hun ervaring, skills en of ze passen bij de klus of het evenement. Jij legt het eerste contact, deelt de juiste info met crew en opdrachtgevers en evalueert.
● Je beheert actief onze crewpool en zorgt dat er altijd een sterk team klaarstaat voor de volgende opdracht.
● Je ontzorgt de opdrachtgever omdat jij weet wie nodig is, je plant niet zomaar een team, je plant het beste team voor de opdracht.
● Je bouwt en onderhoudt slimme, overzichtelijke planningen in ons planningssysteem XPS. Je adviseert en werkt nauw samen met opdrachtgevers om de personeelsplanning goed en slim te laten aansluiten op de praktijk. Dit alles binnen de gestelde wetgeving.
● Je onderhoudt goede contacten met zowel crew als opdrachtgevers, omdat je benieuwd bent hoe alles loopt, en of we nóg meer zorgen uit handen kunnen nemen.
● Je zorgt dat alles administratief klopt: personeelsdossiers, contracten, ID’s, urenregistratie, verloning en declaraties, je hebt het met 1 klik paraat.
● Je denkt actief mee over hoe we onze processen kunnen verbeteren om nóg slimmer, beter en lolliger te werken.
● Jij komt met ideeën en acties om het werken bij ons nog leuker, gezelliger én motiverender te maken.
Wie ben jij?
● Je hebt HBO werk- en denkniveau.
● Je zoekt een baan voor 40 uur per week.
● Je houdt ervan om eindeloos te puzzelen rondom personeel, je werkt nauwkeurig, hebt oog voor detail en laat niets aan het toeval over.
● Je hebt ervaring met plannen en snapt hoe je processen soepel laat verlopen.
● Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit en vindt het leuk om af en toe in de avonden en weekenden op locatie langs te gaan en te verblijven, om medewerkers te spreken als ze aan het werk zijn.
● Je bent proactief, denkt in oplossingen en laat je niet snel uit het veld slaan.
● Je bent een zelfstandige teamplayer, je ondersteunt collega’s waar nodig en neemt de verantwoordelijkheid over jouw taken.
● Jouw sociale en communicatieve vaardigheden zet je graag in om partijen met elkaar te verbinden. Je communiceert helder en integer. Je pakt de telefoon en krijgt dingen voor elkaar.
● Je spreekt en schrijft goed Nederlands en Engels.
Dit bieden we jou
Je komt in een klein hecht team terecht waarin je echt de ruimte krijgt om te werken op een manier die voor jou prettig is en waar je de mogelijkheid krijgt je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen. De sfeer onderling is informeel, we houden van een geintje, als er werk aan de winkel is, zorgen we dat het voor elkaar komt. We brengen veel tijd met elkaar door, zeker op locatie, een open houding en het kunnen verwerken van veel prikkels is handig.
Het gaat in eerste instantie om een functie voor 12 maanden, met de intentie om daarna door te pakken. Je werkt vooral vanuit ons kantoor in Amsterdam. We hebben flexibele werktijden en na de inwerkperiode kan thuiswerken af en toe ook.
Afhankelijk van je profiel en ervaring krijg je aan het einde van de maand natuurlijk een mooi salaris op je rekening. Daarnaast krijg je van ons:
● 8% vakantietoeslag;
● Een laptop van de zaak;
● Een marktconforme reiskostenvergoeding;
● Een goede pensioenregeling;
● 25 Vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband);
● Een 13e maand, uitgekeerd in december;
● De mogelijkheid om mee te doen met de lunch zodat je op kantoor in Amsterdam altijd een gezonde en lekkere lunch eet;
● Regelmatig de kans een evenement te bezoeken, met of zonder de leukste collega’s;
Diversiteit en inclusiviteit
We vinden het belangrijk om een team te hebben dat net zo divers is als de evenementen waar we voor werken. Je komt terecht in een open werkomgeving waar je echt jezelf kan zijn.
Ja ik wil!
Denk je nu; jullie zoeken mij? Stuur dan zo snel mogelijk maar voor 8 juli je cv en motivatie onder vermelding van “Vacature Planning specialist” uitsluitend per e-mail naar: janneke@crewdepartment.nl.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.